piątek, 9 stycznia 2015

More about me

Hi Dreamers!

Dzisiaj dość nietypowy post. Jest dość nietypowy, ponieważ piszę go razem z moją kochaną przyjaciółką Kasią. Mam nadzieję, że dzięki temu postowi lepiej mnie poznacie :). 
Będzie polegał na tym, że Kasia będzie zadawała mi pytania, a ja będę na nie odpowiadać :).
Ale dość już gadania, zapraszam do czytania ;).

1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny, czarny, czarny!!! 
2. Co najbardziej w sobie lubisz? ;)
Hmmm... Tak najbardziej to chyba oczka i włoski ;).
3. Jaka jest twoja największa wada i zaleta?
Wada... Mam głupawkę na każdej lekcji (no może oprócz niemieckiego) ;). Zaleta... Mój zaraźliwy śmiech :D.
4. Gdybyś mogła pojechać do trzech dowolnych miast to jakie by to były?
Nowy Jork, Londyn i Paryż.
5. Gdybyś musiała szybko wyjechać to jakie trzy osoby byś zabrała ze sobą?
Oczywiście Ciebie, Wrednego Rumuna i Wannę (to są moje dwie inne przyjaciółki, które wolą nie zdradzać swojej prawdziwej tożsamości) ;).
6. Gdyby w twoim domu wybuchł pożar i mogłabyś uratować jedną książkę ze swojej kolekcji, to jaka by to była?
"Black Ice", "Black Ice", "Black Ice"!!! I LOVE IT!!!
7. Podczas oglądania jakiego filmu płakałaś?
Kiedy oglądałam "Gwiazd Naszych Wina" i "Love, Rosie".
 8. Jaki przedmiot w szkole najbardziej lubisz?
Oczywiście, że niemiecki ;).
9. Twoja ulubiona piosenka?
"Boulevard of Broken Dreams" Green Daya.
10. Jakie jest twoje ulubione danie?
Nieważne co, byle by było z mięsem ;D. Jestem stuprocentowym mięsożercą ;).
11. Możesz wypić eliksir, który: pozwala czytać ludziom w myślach, możesz stać się niewidzialna, cofnąć się w czasie. Jaki byś wybrała?
Trudny wybór, najchętniej wszystkie ;), ale tak najbardziej ten do czytania w myślach, sprawdziłabym, czy ludzie mają mnie za kompletną idiotkę ;D.
12. Wolisz chodzić w spódniczkach czy w sukienkach?
W sukienkach, a już szczególnie w czarnych ;).
13. Jaka jest twoja szczęśliwa liczba?
3.
14. Jakiego zwierzęcia najbardziej nienawidzisz?
Gołębi! Są złe i okrutne, a poza tym chcą przejąć władzę nad światem ;D.
15. Gdybyś miała syna i córeczkę, to jakie nadałabyś im imiona?
Synek nazywałby się Adrian, a córeczka Laura.
16. Jakie chciałabyś mieć w domu zwierzę?
Kotka i króliczka.
17. Co byś w sobie najchętniej zmieniła? ;).
Hmmm... Mój naturalny talent do bycia ciapą ;D.
18. Jaka była najgorsza książka, którą czytałaś (lub próbowałaś czytać)? ;)
"Krzyżacy" - nawet nie doczytałam do końca drugiego rozdziału ;D
19. Co wolałabyś dostać na urodziny: wielkiego, pluszowego misia, czy gigantyczną paczkę słodyczy?
Hmmm... Poza książkami ;D to naprawdę wielkiego pluszowego misia.
20. Co cię najbardziej denerwuje?
Starsze panie, które dokarmiają gołębie, a tym samym dają im jeszcze większą siłę do podbicia świata ;).


I już wreszcie koniec ;). Mam nadzieję, że nie zanudziłyśmy Was tym wszystkim ;). 
Mam nadzieję, że dowiedzieliście się więcej o mnie trochę więcej. Jeśli chcecie wiedzieć jeszcze więcej, piszcie w komentarzach, to zrobię jeszcze jeden taki post. Możecie mi też zadawać pytania w komentarzach. Na wszystkie chętnie odpowiem :).
No i na zakończenie, oczywiście cytacik:
" - Daj jej porządny napiwek.
Tym razem to ja uniosłam brwi.
- Usiłujesz odkupić te wszystkie razy, kiedy wziąłeś darmowe jedzenie?
- Kiedy ostatni raz zapłaciłem, goniła mnie i wepchnęła mi pieniądze do kieszeni. Staram się uniknąć kolejnego obmacywania."
"Szeptem" Becca Fitzpatrick 


oli$360 i Kasia


 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Cię!!!! No po prostu Cie uwielbiam!!! Jesteś tak podobna do mnie, że aż się dziwię <3 Jak bym czytała o samej sobie :*
    A tak poza tym WSPANIAŁY blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym poście widzę że masz ogromy dystans do siebie ;) To wielka zaleta i proszę nie zmieniaj się bo w dzisiejszym świecie przepełnionym szarością , nienawiścią i znieczulicą można wywnioskować że tacy ludzie to gatunek zagrożony wymarciem . Jednocześnie dziękuję za nominację do LBA i niedługo w najbliższym poście pojawią się odpowiedzi na twoje pytania :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń