poniedziałek, 5 stycznia 2015

December favourites

Hi Dreamers!

Dzisiaj, jak obiecałam w poprzednim poście, pokażę Wam Ulubieńców grudnia. Wiem, że należało to zrobić w pierwszych dniach stycznia, ale tak jakoś wyszło mi na teraz. Następnych Ulubieńców miesiąca będę się starała dodawać w pierwszym lub drugim dniu nowego miesiąca.
A teraz, bez zbędnych przedłużeń, zapraszam do obejrzenia Ulubieńców grudnia:

Icon dress-up free ★ icoron:


 Aplikacja do zmiany ikonek w telefonie. Bardzo przydatna, dobrze działa i się nie zacina, a poza tym ma mnóstwo ślicznych ikonek do wyboru :). A poza tym, zajmuje mało pamięci :).


Masło do ciała Tutti Frutti Jeżyna & Malina:


Ślicznie pachnie i ogólnie jest cudowne :). Według mnie, najlepsze masło do ciała :).


Zimowe wyprzedaże w Sinsay'u i Terranovie:


To moje ulubione sklepy, a na wyprzedażach można w nich kupić mnóstwo fajnych rzeczy i to w bardzo dobrych cenach :).


Jeansy z Terranovy:


Jeansy z Terranovy są świetne: są z dobrej jakości materiału, dobrze się noszą i nie przecierają. A poza tym, obecnie na wyprzedaży są w dobrych cenach - wszystkie modele za zdjęcia można kupić za 39,90zł, a to jest chyba dość dobra cena za jeansy. Mam dwie pary jeansów z tego sklepu i się świetnie sprawdzają (a przynajmniej jedna para, która jest na razie w użyciu ;D, chociaż druga pewnie też taka będzie :)).


"Dawca" Lois Lowry:


Kocham tę książkę! Bardzo przyjemnie ją się czyta, jest napisana prostym językiem. Jest też bardzo wciągająca - przeczytałam ją w tydzień. Niedługo recenzja ;).


To już wszyscy Ulubieńcy grudnia. 
Jutro kolejny post, nie zdradzę na jaki temat ;), jutro zobaczycie ;D.

No i na koniec, oczywiście, cytacik:
" - Obym tylko nie musiał żałować, że pozwoliłem wam się dobrać samodzielnie - upomniał trener.
- Obym tylko nie pożałowała, że przyszłam dziś do szkoły - odpowiedziała słodko Vee."
"Szeptem" Becca Fitzpatrick

oli$360










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz